zaterdag 12 september 2015

tijd voor een update...

Hallo allemaal ...
De dagen vliegen weer om en als ik naar buiten kijk regent het weer ...ben bang dat de zomer is vertrokken en gaan we de herfst tegemoet,de eikeltjes en de beuken nootjes vliegen je om de oren in de tuin,mag wel een helmpje opzetten als ik de tuin ga.....
Maar eerst weer eens tijd voor een blogberichtje terwijl de kachel lekker de kamer wat warmer maakt,mag ook wel want ben aan het herstellen van ja ja een griep..vorige week zaterdag hoge koorts,en heb zowaar wat dagen in bed doorgebracht, die gene die me kennen denken zo die heeft het echt te pakken gehad...maar het gaat nu weer beter gelukkig.
Maar wat anders nu, ik zou graag toch een tweede boek willen vullen van de blogberichtjes en als ik er niks opzet komt het boek er niet vandaar wat foto"s   die nog niet op de blog hebben gestaan, ten eerste ben ik aan blok 7 begonnen van Cinderberry stitches en laat nu even de eerste 6 aanelkaar zien...wordt vervolgt .
dan een borduurwerkje cat quilt,dit is de eerste van 12 ,ik heb me erop verkeken want in een bv, hoekblokje zitten 10 tinten, enkelen dachten dat het verloop garen was maar niet dus :)
 heb er een hanger van gemaakt met stofjes van G.Beyer...en dus niet met het snoep pakje wat er bij ligt...
















en ja eindelijk na een paar jaar is de halloween hanger af,we kregen een deel als het vorige deel af was, toen het derde deel ontvangen was bleef het liggen,maar nu is het dan toch af...en kan het hangen.

 ja dan rest nog wat haakwerk ,een zwart wit grijze, maar die is al weg..heb er volgens mij geeneens een foto van genomen...
 paarse tinten en rose voor mn dochter Magda,die al aardig opschiet en een nieuwe begonnen voor mezelf?? we zien wel,de kleur is paars met een glitter..

















Zo... is het toch een best stukje geworden ondanks alles....tot weer en een goede zondag..

7 opmerkingen:

  1. Toch weer veel gedaan en onder handen! Veel handwerkplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tineke prachtige handwerken laat je weer zien ik vind je borduurwerk ook heel mooi en zo met het patchen erbij toch twee verschillende technieken die mooi samen gaan.Verder wens ik je veel beterschap en tot de volgende keer.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige werkjes en in het echt zijn ze nog mooier! Goed herstellen en beter worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap van je griep.
    Mooie werkjes laat je ons zien.
    Het quilt met de geborduurde blokken , heel mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kat-quiltje is dat geworden, mooie kleuren ook !
    Genoeg opgeknapt voor de bee van a.s. donderdag ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jee, ook al de griep gehad! Gelukkig is het weer voorbij.
    Wat heb je een prachtige dingen gemaakt!!!

    Groetjes, ook aan Magda, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik loop verschrikkelijk achter met bijlezen op de diverse blogs! Wat een mooie update, Tineke, de diversiteit van je werk is heel verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)