woensdag 20 mei 2015

aan de kruissteek...

Hallo allemaal ....

Ik heb de lapjes even  aan de kant gedaan want ik heb me de afgelopen weken volledig op mn 4 seizoenen krans gestort, ben er de laatste tijd elke dag druk mee aan de gang,
 De laatste foto hier op de blog was 24-11-2013..veel te lang geleden,ik weet het.
Ik heb me voorgenomen om de krans deze maand af te maken...:) of het lukken gaat? dat zien we wel, er gebeurt veel in en om huize Machiela naast het verdriet dat we nog elke dag hebben en dat niet over gaat, maar dat is wel te begrijpen,maar we knokken verder dat is zeker.

de 3 foto.s hieronder is van 24-11-2013 tot vandaag....allemaal een fijne dag en tot weer.

NU vandaag 20  mei 2015

mei 2015
24-11-2013


9 opmerkingen:

  1. Heel dapper zoals jullie doorgaan! En je krans wordt/ is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Tineke, Ooit ergens gelezen: "het werk der handen brengt de geest tot rust en laat de zieleroerselen de vrije loop" Hopelijk helpt het borduren je ook in je verdriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi en knap borduurwerk
    Handwerken geeft rust, ervaar ik
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. `Wauw wat ben je al ver. Morgen niet vergeten hé?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het word een heel mooi borduurwerk!
    Groetjes en Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Tineke, iedere keer als ik hem zie valt mijn mond weer open. Wat een práchtig borduurwerk is dit toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,

    Wat wordt je krans prachtig! Sterkte met alles en een dikke knuffel,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)