woensdag 22 mei 2013

My house was ........;)

Hallo allemaal ....
Mn derde blok van de huisjes zit er ook aan,ik had een huisje verwacht maar dit keer was het een naam
-Home- was wel weer leuk om te maken  ....1 juni komt  blok 4 alweer...

 Tussen door een stitchery gemaakt voor in m'n staande quilt hanger ,ik had em al een poosje in de map van nog eens maken, en nu  wacht het op een stofje erom heen ,dat word weer zoeken in de bakken wat geen straf is hoor:))) oh de kreukeltjes zijn, als ze onder de strijkbout doorgaan weer glad hoor ..maar dat komt later als het af is...

en ik wilde jullie de achterkant voor de label-quilt nog even laten zien ...het is een hele mooie stof aan 1 stuk bij Prins vandaan..nu nog de latten meten of het erop past en dan kan ik aan de gang.
Ik ga elk vakje rondom quilten met 2 kleuren garen de groene en de oud rose ,de labels zijn ook rose tinten dus dat zal wel goed komen en anders gewoon met wit ..
allemaal een fijne donderdag...
OOOOO  gelukkig het is Woensdag pffff

7 opmerkingen:

  1. Zo jij hebt niet stilgezeten! je HOME blok is mooi geworden, zo bijelkaar wordt het al echt een geheel! Je stitchery is ook mooi, leuk! Wat ga je er mee doen?
    Fraaie achterkant krijgt jouw labelquilt! Daar hou ik van! Succes met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi de achtergrond stof voor de label quilt.
    De huisjes zijn ook erg leuk.....Druk geweest zo te zien/lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi.
    Je stoffenkeuze is ook super geslaagd!
    Groetjes...Nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi allemaal Tineke! Je achterkant is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jij ben met prachtige zaken bezig! Die stitchery vind ik helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Tineke! Ik blijf die tekst leuk vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)