donderdag 10 januari 2013

label quilt tot zo ver:)

Al het kerst en nieuwjaar gebeuren weer achter ons  dus..........dan is het weer tijd voor een update:)
Living the dream  of ik noem em ook wel label quilt groeit lekker en daarom is het weer tijd voor een update dat vinden jullie vast wel leuk;))
er komen nog 6 of 7 stroken aan...maar ik moet eerst nog 7 label stitcheries borduren ..komt wel goed hoor:))






en een ronding van de tweede rand van de \be colourful..  in het gat komt eerst nog een rond en dan nog 7 te gaan :) de kleurtjes zijn wat flets maar in een ander berichtje zijn de kleuren mooier.
zo dat was het weer voor nu ..een fijne dag verder.

14 opmerkingen:

  1. Mooi vooral die kleurtjes van de labelquilt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Dorine.. in het echie is het nog mooier van kleur:)

      Verwijderen
  2. Wat mooi, Tineke, enig, die labelquilt. (mijn kleurtjes) en de colourful is (wordt) ook schitterend.
    Gaat het inmiddels weer met je been?
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je Rian..met mn been gaat het redelijk maar is nog niet helemaal klaar,van binnen moet het rustig aan herstellen en hopelijk is het over een poosje wel helemaal goed.
    groetjes terug:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, die groeit lekker die labeltjesquilt, hij wordt prachtig!
    Je sterquilt wordt ook mooi, wat maak je een schitterende scherpe punten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer super uit Tineke! Die be colorfull lijkt me pittig, en die kleuren zijn om te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het groeit al lekker hé?! ;-))
    Het stichten van de labels is wel een leuk werkje voor op de bee..Nog een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat dacht je, nou Marjan hem af heeft laat ik ook maar eens mijn vorderingen zien? Leuk om.zo' n bekend patroon in andere kleuren te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide zijn geweldig. We zien ze vast wel volgende week en ik verheug me er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig wat worden deze beide mooi. Groejtes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zien er prachtig uit en en as donderdag kunnen we ze voelen en echt zien ...hoop ik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi worden deze beide Tineke. O, als ik toch eens 2x zoveel uren in een dag had, zou ik ook graag eens gaan quilten, maar ja, te veel dingen en te weinig tijd. Dat is het probleem van de meeste hobby-ers toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)