dinsdag 28 augustus 2012

van alles wat :)

Goeie morgen allemaal ...:)
Ik heb van alles gedaan aan verschillende dingen, en ...aan iets nieuws weer begonnen ,het lag al steeds te roepen maar ik dacht even niet nu,maar Marjan ging al wel aan de gang dus ja ik ook natuurlijk:))
de stars in the night van Jacqueline de Jonge ..een mooi patroon waar je wel veel kleurtjes maar niet al te grote stukjes voor nodig bent en zo veel vrolijke kleurtjes ook nog eens:)
Ik zou zo graag ook van haar het patroon the circle of life willen hebben :)) wie weet ooit nog eens.
hier zien jullie een begin .. heel leuk om mee aan de gang te zijn..maar er wachten nog anderen:)

de Crystal star van Inny Beyer..ook die heeft er een stukje aan gekregen :)
het gele gedeelte links. ja dan moet er ook een stukje aan het glas in lood he ..
die heeft er een blok en een tussen stuk aan gekregen...
ach dan ook maar  anderhalf blok van de Color stars..ja toch die mag niet achter blijven...
even zien wat is er meer gegroeid ..o de thee potjes zijn alle 6 klaar dus kan ik afmaken met mooie stofjes..
                  
ze zijn zo leuk en vrolijk van kleurtjes...
en tot slot nog een verjaardags kaartje voor Wendy van de cross lovers verj.lijst..

zo dit was het weer voor vandaag,hopelijk vinden jullie het leuk om zo mee te kijken hoe alles stukje voor stukje groeit.
een fijne dag en tot weer.

14 opmerkingen:

  1. Sehr schöne creative Dinge zeigst du.
    Wünsche dir weiterhin viel Spaß beim Nähen und bin auf deine Fortschritte gespannt.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, de borduurtjes, de kleurtjes perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wacht even hoor, even mijn onderkaak van de vloer rapen!
    Jeetje wat veel moois laat je zien, wat ben je druk bezig geweest, het is nog mooier dan het andere en het is allemaal schitterend! Ik verheug me al op een live show als ik weer bij je kom, en dat duurt niet zo lang meer.
    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig allemaal en zovéél!
    Je borduurtjes zijn allerschattigst.
    Groetjes!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Way een mooie dingen allemaal...en die theepotten.
    Prachtig...ben ook zo fan van theepotten ;-)
    knap en groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch weer mooie dingen gemaakt Tineke, zo super ook die kleurtjes van je quiltwerken, heel mooi.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oef, daar struikel ik bijna over de onderkaak van Pauline, maar ze heeft wel gelijk...wat een moois toon jij hier...leuk nieuw project ook. ziet er erg fleurig uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bezig bijtje ! Prachtige dingen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie dingen heb je allemaal gemaakt Tineke, bezig bijtje hoor, het kaartje is ook schitterend!

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt een mooie dingen maak je toch en zulke felle kleuren wordt je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke,
    Kom even op je blog kijken, wow, wat ben jij prachtige quilts aan het maken!!
    De theepotjes zijn ook schitterend, knap hoor.
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi je crystal en color star en ja doe mij maar een kopje thee, prachtig uit zo'n geborduurde pot!
    fijne dag,
    groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)