maandag 30 juli 2012

kleine update...

Hoi hoi allemaal;)
even een kleine update,mn been gaat iets beter maar is nog niet wat ik zou willen, maar door nog rustig aan te doen en de tijd te geven hoop ik dat het beter gaat .
Ik wil iedereen bedanken voor de beterschap wensen.:)

Tja en dan een kleine update van wat ik heb gedaan buiten tv kijken om  is het 4 de thee potje en een color star nummer 5..
Zo dat was het voor nu, ik ga weer lekker tv hangen(sport sport enz,) met een lapje in de handen ..
Tot weer en de groetjessss:))

11 opmerkingen:

  1. Gisteren heb ik mijn 3e potje vol liefde afgemaakt. Hier zie ik het 4e al in volle glorie pronken. Ze zijn mooi zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Sterne sind Klasse und die Stickerei ist sehr schön.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi werk Tineke, en nog effen geduld dus met het been. Sterkte.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie werkstukken, Tineke, je crystallen zijn echt heel bijzonder en je theepotjes zijn leuk!
    Fijn te horen dat het beter gaat met je been, ik hoop dat het herstelproces nog even doorgaat tot je weer gaan en staan kan waar je wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Sterne und die Stickerei sind Klasse.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het beter gaat, wat treffen we het hé met zo'n sportjaar;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,

    Nou, als het maar de goede kant opgaat, al is het wat trager dan gehoopt, toch? Sterkte hoor, geduld is een schone zaak zeggen ze dan, grom ..;)
    Mooie ster en leuke theepotjes, Sofia is met de 3e bezig.

    Groetjes voor jullie!
    Knuffel, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn te lezen dat het de goede kant opgaat Tineke !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tineke,
    Fijn dat het wat beter gaat met je been.
    Je creatie's zijn schitterend!!!
    Nog bedankt voor de prachtige kaart van Magda en jou voor onze 40 jarige huwelijks dag, erg lief van jullie..
    Liefs en een dikke knuffel voor Magda, Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat worden je crystals prachtig! Ik vind je kleuren helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)