donderdag 23 februari 2012

Lieve Marianne....

Vanavond kreeg ik telefoon ,een naar bericht dat onze  lieve mail borduur telefoon maatje Vriendin Marianne  gisteravond is overleden ..bijna een half jaar lag ze in het ziekenhuis maar helaas heeft ze de strijd verloren van die .......ziekte.
Ze had leukemie en de stamcel transplantatie sloeg helaas niet aan...
Ik heb haar leren kennen via mn borduurlijst de  CSl, ze zei toen in april 2006, Tineke ik wil wel lid zijn maar doe niet mee..ik ,o niet ..waarom niet ,nou omdat ik dus ziek ben zei ze ..nou dat is geen reden hoor zei ik dat ben ik ook je doet gewoon gezellig mee..vanaf dat moment waren we maatjes/vriendinnen  ..we deelden onze zorgen ivm het ziek zijn enz.
ze kon zo mooi borduren  en kantklossen enz,,en boven heb ik haar werkjes ingelijst staan..ze was ook gek van dieren, en het liefste zat ze de hele dag in Emmen in de dierentuin en als er nieuws was ivm. bv. de olifanten dan mailde of belde ze me op met haar heerlijke verhalen..
We huilden en lachten samen  en wat ga ik haar missen, ze was zo een lieve vrouw,en zo een vechter een KANJER zeiden we altijd...
Helaas te jong is heengegaan..
Lieve Marianne we gaan je heel erg missen,  Rust in vrede zonder pijn en strijd..dikke knuffel
we denken ook aan Hans haar man,  heel veel sterkte..

15 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,

    Twee zielen, één gedachte ... wat betreft het schrijven van een blogberichtje.
    Morgen ben ik de hele dag onderweg, maar daarna bel ik je.

    Groetjes en dikke knuffel voor jullie,

    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Tineke,
    wat sneu voor haar man en kinderen en natuurlijk haar hele familie en jullie vrienden.
    Heel erg veel sterkte met dit enorme verlies.
    Zoals je schrijft was het een hele lieve vrouw.
    Helaas heeft de ziekte overwonnen, nu gelukkig geen strijd meer.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met dit verlies en al is het een schrale troost: ze heeft nu rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel verdrietig, mijn deelneming, sterkte
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is heel erg dit te horen , wat ik nog even wilde zeggen is dat ik het wel heel fijn vond dat je ons er bij betrokken hebt door met de groep kaarten naar Marianne te sturen , dank je wel voor je lieve en goede zorgen Tineke. Dikke knuffel en heel veel sterkte !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd met dit grote verlies voor jou persoonlijk, Tineke, met het overlijden van Marianne verlies je een soulmate, iemand die begrijpt wat je zegt, voelt en meemaakt. Het spijt me zo verschrikkelijk dat de stamceloperatie niet is aangeslagen, ondanks eerdere positieve berichten. Ik wens jou heel veel sterkte, een dikke knuffel voor jou en natuurlijk gaan mijn gedachten uit naar de familie.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rust voor Marianne, en heel veel sterkte voor jou Tineke !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte met het verlies van je goede vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat verdrietig om je goede vriendin te verliezen, sterkte Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van dit soort berichten wordt ik altijd een beetje stil.. Wat een rot ziekte is het toch.. Sterke

    lieve groetjs
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte Tineke! En ik hoop dat ze het heel fijn heeft gevonden om lid te zijn van de CSL en tijdens haar ziekenhuisopname onze kaartjes te ontvangen.

    Ook heel veel sterkte voor haar familie.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke, Ik schrok erg van dit berichtje! Wist wel dat het nog steeds niet goed ging helaas, maar je hoopt het beste! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)