zondag 29 mei 2011

Ben er nog wel hoor, maar...........:)

......wat vliegen de dagen ook om he ..
Ik ben er nog wel hoor maar ben druk druk met van alles aan de gang geweest en  weg geweest naar quilt winkels enz..
Ik heb genoten van de uitstapjes ..donderdag met Klazien naar Roueveen geweest en daar heb ik heerlijk lapjes gekocht...helaas hebben we geen foto;s :( ik had de digi wel mee maar vergeten...er was ook zoveel te zien...
de volgende dag  belde Anneke of ik vrijdag mee ging ..waarheen was mn vraag ..dat zien we wel zegt ze:) nou dat heb ik geweten ..jeetje we reden van her naar der..quilt winkel in en uit ...en maar shoppen ...Anneke zei ;we gaan net zolang door tot je geen lapje meer kan zien en het helemaal zat bent,,,nou ik zal je vertellen om ongeveer 6 uur zei ik nu is het genoeg hoor ik wil nu wel naar huis..:))))  kan ook niet anders want alles was of ging al dicht hihihi  dus ja we hadden geen keus..na een bakkie bij Anneke thuis terug naar mn huis en daar de hele avond gehangen en verteld van mn  middag..en nog van de dag ervoor:) ze waren hier blij dat ik eindelijk zei ..ik ga op mn bed hihihih rust in het kakel huis...
Dames mn dank aan jullie voor mn gezellige ritten op donderdag en vrijdag....dikke knuffel ..


tussen alles door heb ik wat kleine dingetjes gemaakt..een speldenkussentje voor  quilt vriendin Froukje..jullie moeten weten dat ze een mandje heeft met speldenkussentjes en ik zat daar nog niet in,nou ik niet maar...:))  ..dat moest even anders ..dus deze gemaakt met een F.  en nu zit ik vooraan in het mandje ..leuk he:))



     en voor Anneke deze leuke leter A ..:)






 en  Mireille van CSL verjaardag lijst is jarig geweest en die had onderwerp honden dus deze is naar haar toe gegaan..

onder tussen ben ik met de Cotton Country Quilt aan het afmaken :) en met InnerCity begonnen ..die maak je met een halve hexagon..erg leuk ook:)  even een foto tje...onder tussen is hij alweer gegroeid maar later komt er wel weer een foto.

Inner City







en zit de rand ook eindelijk  om het 13 kleuren quiltje.. een affie dus:))
vind em erg mooi geworden ...
 
13 kleuren quiltje

nou dat was het weer even voor nu tot weer....

10 opmerkingen:

  1. Nou, nou, geen wonder dat je geen tijd had voor je blog.
    Mooie kussenjes heb je gemaakt, zulke kleine werkjes zijn zo leuk om kado te doen.
    Je 13 kleuren quiltje is mooi geworden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de quilt heel erg mooi Tineke, mooie kleuren. O, als er toch eens 2x zoveel uren in een dag zouden zitten.... Ook de speldenkussentjes zijn leuk.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was het wel weer ????? hihi wat een werk heb je gedaan je laat een heleboel zien en allemaal even leuk , je speldenkussentjes zijn schattig leuk idee om die te verzamelen ;o),en dat shoppen ook ik zie je al lopen met een berg van lapjes in grote tassen ;o)
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige werkjes heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je produktief geweest, Tineke. en nog stevig de hort op ook... heerlijk hoor, zo'n onderbreking van de dagelijkse dingen. Leuke dingen laat je weer zien, en je quiltje is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk al waar is ze nou? Is ze de hort op ;-))
    Fijn dat de dames je zo hebben laten genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Tineke, je hebt niet stil gezeten. Wat heb je weer veel mooie dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij een bezige bij zeg.
    Ik sta verbaasd dat je dit allemaal gemaakt hebt, hoe doe je dat toch? Een dag heeft toch maar 24uur? Wat leuk dat je bent wezen shoppen, dat was nog eens een verrassing hé? Geniet nog van de napret en een fijn weekend hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een feestdagen achter elkaar, natuurlijk wil ik graag horen waar je allemaal geweest bent en wat je gekocht hebt! Je hebt niet stil gezeten, wat een enige werkstukken heb je weer gemaakt!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)