zaterdag 5 december 2009

fijne sinterklaas allemaal ...:)

Hoi allemaal ...
het is sinterklaas zijn verjaardag...5 dec.wat vliegt de tijd om he..
aan kadootjes doen we niet,maar ik heb mezelf heerlijk verwent met wat stofjes bij Magdaleentje vandaan ook de Moda doos met heel veel kleine leuke lapjes...
echt heel leuk ....gister kwam het al binnen.
dus dat word weer denk werk :) en verder ga ik eens zien wat ik vandaag ga pakken om te doen
het weer is ook niet mooi, allemaal regen.
nou ik ga eens vewrder, jullie kunnen verder naar beneden scrollen om nog verder te kijken:)
veel plezier en voor allemaal een gezellige sinterklaas dag ...

en 2 mooie siggies van Ludy en Manie ...het blijft erg leuk:)

een hele leuke theepot uit de Q&E voor Mireille op de mini rr 9 een 12 persoons..
gemaakt,nog 3 vakjes te gaan door de andere dames,
en dan gaat hij terug naar Mirelle
De poppendokter Hummel... een werkje op de lap van Greet
de RR 16 onderwerp ja Hummel prachtige werkjes
deze ronde is pas gestart en is een 9 persoons. op de CSL.:)
Helen moet nog jarig worden ,maar om de drukte met de post een beetje te vermijden
kan ze er al eerder van genieten :) zo vond hem mooi
ze had onderp CC....
Deze mooie olifant is naar Annie gegaan voor haar verjaardag.
ze is gek op deze mooie dieren net als ik :)


8 opmerkingen:

  1. Ik heb die modadoos ook gekocht, ook al is het alleen maar voor de heb, erg he?
    fijne dag.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, wat is die olifantkaart ook leuk met dat lintje er zo om. Moet ik eens onthouden! :))) Het ziet er allemaal weer toppie uit!

    Groetjes en een fijne Sinterklaasavond,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal weer goed uit: een Sintertineke kijkcadeautje voor al je blogvolgsters!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het weer druk gehad, Tineke ik vind ze allemaal even mooi!Vooral het egeltje vind ik lief! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, ik heb hier ook weer eens bijgelezen. Wat heb jij veel gedaan zeg, de laatste tijd! En allemaal even leuk. Schattige borduurtjes.
    Je stitcherieën zijn ook erg mooi.
    En ik heb lekker ook zo'n mooie siggy van jou gekregen!
    Fijn weekend,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tineke wat heb je veel leuke dingetjes geborduurd. Ook je siggies zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Tineke wat heb je weer een leuke borduurtjes gemaakt vooral de theepot en de poppendokter zijn mn favoriet mag ik eens vragen aan jou wat de afkortingen betekenen die je steeds gebruikt bij je borduurtjes?groetjes van Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo dames..:) dank je voor al de leuke reactie's op mn werkjes:)

    Nelleke vroeg naar de afkortingen..
    Sorry dat ik ze gebruik,sta er niet altijd bij stil;)
    RR = Round Robin..
    Ik doe dat op de CSL= Cross Stitch Lovers op de Yahoo:),dat is mn kruissteek lijst waar ik dus van alles organiseer dus ook RR:)
    Q&E = quick and easy =een borduurblad..
    CC= Country Companions die de patronen maakt..
    Ik hoop dat het zo goed is en ik ga proberen er voortaan om te denken en ze niet proberen te gebruiken :)
    Fijne avond en tot weer ..;))
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)