zaterdag 14 november 2009

mn eerste 2 siggies..:) en

Hallo daar ben ik weer met wat kleine werkjes..en siggies...
de maand oktober van Ellie's quilt op naar november:)
Tussen de bedrijven door een kaartje voor Edith,ze was de 11 de nov.jarig en had onderwerp
halloween .
ze is lid van mn verj.lijst op de CSL...lekker eng he :)))

Een paar week terug heb ik me opgegeven bij ..zie een eerder berichtje van siggies..
en ....het begin is er..
heel leuk om deze blokjes op je mat te vinden ....
beide dames hebben ook die van mij ontvangen .
Bedankt Marjo en Dorine...



8 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,

    Je bent weer lekker bezig, zie ik. Leuk hoor!

    Fijn weekend & groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Tineke volgens mij zit jij ook nooit stil de kaart is leuk geworden. groetjes en een fijn weekend gewenst van Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tineke wat leuk dat je mijn blog volgt, ik heb ook even op jou blog rondgekeken en zet je ook op mijn lijst met blogs, wat ben je met mooie projecten bezig, sommigen komen me heel bekend voor. Die vind je ook op mijn blog.
    Je hebt leuke siggies gekregen! ! !
    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met je siggy verzameling !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,

    Je bent een lekker bezig bijtje, maar dat wist ik al. Het oktoberwerkje is goed gelukt, de kaart is inderdaad best eng, hihi....én wat leuk dat je ook meedoet met de siggies. Wil je er van mij ook eentje?

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Tineke,
    Ik doe ook mee aan de siggie ruil, Stuur je mij ook een, dan krijg je er ook een van mij... mijn adres heb je wel via de quiltclub,o ja en natuurlijk op de lijst van annelies, gr Joke (johanna)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joke ..er is er 1 voor je onderweg hoor:)
    ik hoor het wel ..

    En ook voor Inge, ik hoop dat jullie het leuk vinden ...


    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke.
    Wat heb je 't leuk hier en er is zo veel moois te zien, al quilt ik niet.
    Jee, je bent verwend op moederdag door die lieve dochter van je. Verdien je ook hoor.
    Groetjes en tot ziens op 't HJ, Monique (Monicaa).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)