zaterdag 3 oktober 2009

quilt blessing en blok 3 nieuwsbrief Magdaleentje...

Hoi hoi allemaal ,,,pfff harde wind en afentoe een spetter,maar maakt me niet uit wat er buiten is,binnen brand de kachel zachtjes en ben ik lekker blok 3 aan het maken....en dit is het geworden ...Dutchmans's Puzzle..mooi blok is het he:)
oke dan tot weer en een goed weekend....

3 blokken van de *Magdaleentje nieuwsbrief*

nu weer wachten tot november...:) ze worden wel mooi he


Hier is dan het overgeslagen blok 9 :)op naar blok 11.



Hieronder 10 delen van de Quilt blessing, nog 6 te gaan:)


4 opmerkingen:

  1. hallo Tineke zeker een mooi blok wat je gemaakt hebt weet je ik vind het reuzeleuk om te zien dat jij ook met van alles bezig bent!!Nu komt er weer een tijd aan dat je meer binnen zit en dan is het leuk en ontspannend om te handwerken alhoewel ik eigenlijk wel heel het jaar rond bezig ben met van alles en nog wat.groetjes en tot ziens nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Tineke,
    Bedankt voor je Guestbook berichtje en leuk om te zien hoe de blokken uit de nieuwsbrief zijn geworden.
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Tineke, dit blok is ook weer mooi hoor, net als de andere trouwens.
    Ook de stitcheryblokken zijn gaaf. Ik ben hier ook ooit aan begonnen, maar ben helaas nog niet verder dan 2 stuks, heb ze wel allemaal gedownload, dus misschien nog eens ooit.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer allemaal heel mooi uit Tineke.
    Tineke ik heb je een mail gestuurt ,ik hoop dat je het leuk vind.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)