zondag 27 september 2009

Mini rr een CWD blokjes

Hoi allemaal...
heb weer heerlijk 2 blokjes gemaakt een makkelijke en een pittige..
op naar de volgende ....
Blok 32


he he het is af,maar moet nog onder de strijkbout door:)
Blok 22

het begin van een ,voor mij een pittig blok met 40 stukjes..pfff maar komt goed :)

Voor Carolien op de mini rr 9 ,haar onderwerp ie lente,dus een mooie narcis met vlindertje..

voor Natascha op de mini rr 10 ,haar onderwerp zijn 6 van die kleine rode autootjes,heel leuk.
tot weer en een gezellige dag.

4 opmerkingen:

  1. Je blokken zien er geweldig uit!!
    Ook het borduurtje met het rode autootje, leuk hoor!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokken Tineke!!Ik vind dat borduurtje met de rode auto super!!! Jij ook een gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer prachtig uit Tineke. Super. Leuk die mini RR voor Natascha ook. Leuke patroontjes.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,

    Volgens mij heb ik het op de CSL compleet gemist, ik kon ook geen foto vinden, maar nu zie ik opeens jouw bijdrage voor mijn mini RR9!!! Wat een leuke, hartelijk bedankt! Je hebt één van mijn lentefavorieten vereeuwigd, ik ben dol op narcissen. Het was ook de lievelingsbloem van mijn moeder. Goede herinneringen dus ...

    Dank en veel groeten, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)