dinsdag 23 juni 2009

Lui!!!!!!! wie ikke ?? nee hij...:)




Dit is dus lui zijn hihihihi
onze kat Wisky....die zich niet druk maakt wat zijn vrouwtje nu doet of maakt ...:)
In een ander berichtje liet ik jullie zien een proefblokje,wilde eens zien hoe dat werkt:) heb er 2 gemaakt en toen was de stof op ...:) niet erg want het was toch een beetje oefenen ...ik heb er maar een klein kleedje van gemaakt :)


Ik wilde eens zien hoe leuk hexa gonnetjes waren en hoe het in zijn werk gaat..zie een klein resultaat..
onder tussen zijn er al een paar meer,maar die foto komt een anders keer:)
en moet eerlijk bekennen dat het erg leuk is om te doen.....





5 opmerkingen:

  1. Ik heb wat rond gekeken op je blog.
    Wat een mooie werkje heb je gemaakt en ben je mee bezig.
    De hexa-gonnetjes komen mij nog bekent voor van de basisschool.
    Ik weet alleen niet meer hoe dat moet.
    kan je daar een beschrijving van geven misschien.
    Sowieso is het quilten iets wat nog vreemd voor mij is, ik heb wel een paketje liggen, maar mij er nog nooit aan gewaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooooo wat is je poes lekker lui ,dat wil ik ook wel eens heerlijk, ik denk dat ik dat morgen doet. Wat zien je werkjes er weer mooi uit .je bent ook lekker actief ,leuk wat je allemaal maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O leuk Tineke, dit heb ik ook eens gedaan. Het ziet er allemaal weer toppie uit.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke, ben nieuwsgierig hoever ben je met je hexagonnetjes. Of vind jij het ook te warm, ik heb niks gedaan , heb lekker zitten lezen in heel mooi dik boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi...het is heel leuk om te doen...;))
    en het was vandaag erg warm,dus niet zo veel gedaan.
    van de week komt er een nieuwe foto:)
    nu eerst op 1 oor:)
    Groetjesssss Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)