zondag 22 januari 2012

update paarse tuin...

Hallo allemaal ...
he he daar ben ik weer met ja ja een update met de Paarse tuin (de lente tuin van Conny)
de foto is niet zo zo maar ja donker weer en paars enz....maar jullie kunnen wel zien hoe hij is tot zo ver....
en nu ? of zo doorpitten of nog meer bloemen......  ik weet het echt nog niet ...zo is tie ook mooi vind ik:)
hij is bijna  1.10 bij 1.10 met 21 paarse stofjes .....
 en nog een kruissteek kaartje van de CSL.=cross stitch lovers:)  is een borduurclub op de yahoo..:) ik had een vraag over wat csl was:) bij deze....
de kaart is voor Heidi  gemaakt  ..
Een fijne avond.....

20 opmerkingen:

  1. Prachtig quiltje en de paarse rand, moiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig hoor... maar ik hou wel van paars!!! Mooi kaartje ook Tineke....

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben ik voor het eerst in dagen weer even de blogs langs te struinen, loop ik zo jouw mooie paarse tuin binnen.
    Mooi hoor, Tineke, echt even genieten.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi Tineke, daar kun je wel mee showen op de Regiodag !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Tineke! Nu moet ik echt hard aan de slag ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat is je quilt prachtig met dat diepe paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh je paarse tuin is fantastisch geworden! Super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zoooooooo mooi Tineke, en ja zoals ik al eerder zei zou ik er verder geen bloemen meer bij doen in de rand, maar hem verder met quilten de finishing touch geven.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor Tineke en ook je kaartje is leuk.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke grote complimenten je quilt is prachtig geworden in het paars weer eens iets heel anders.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het een pracht geworden Tineke.......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Tineke, wat wordt íe mooi. Het is zo leuk om al jullie variaties te zien. Van KLaske hoorde ik van d euitdaging die jullie je hebben gesteld, af op de regiodag! Leuk! Zet ém op!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige paarse tuin is het geworden Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tineke, wat een heerlijke crocuskleurige lentetuin heb jij! Veel plezier met doorpitten als je zover bent.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is je paarse quilt mooi geworden. Hij ziet er geweldig uit !
    Ook het kaartje voor Heidi is weer een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke,

    Hij is zeker mooi zo! Prachtig zelfs ;)))

    Groetjes, ook aan Magda natuurlijk en een fijne week,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. knap hoor wat je allemaal maakt, van patchwork ken ik niets heb er het geduld niet voor. Maar ik vind het wel mooi om te zien wat er allemaal mee gemaakt kan worden.

    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige bloemen tuin heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Tineke,
    Schitterend is je paarse bloementuin, knap hoor.
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)